Det blir inte alltid som man tänkt sig

Då var det dags igen. Ny dag, ny blogg, ungefär. Vet inte riktigt varför jag startar nya bloggar i stället för att bara fortsätta skriva i de gamla, antar att jag gör ett halvhjärtat försök till någon slags nystart. Men det känns lite annorlunda den här gången. Har haft tre av mina hittills jobbigaste år men börjar äntligen hitta tillbaka till något slags liv. Är dessutom mitt uppe i mitt livs första riktiga semester (läs: betald semester) och njuter för fullt av den.

Jag har så mycket skriv i mig, mestadels om lite, ehm... mindre positiva och roliga grejer. Samtidigt har jag semester och är just nu i Portugal och har det superhärligt. Så det blir antagligen väldigt blandat. Ungefär som mitt humör och mitt mående med andra ord.

Ska försöka att skriva lite oftare och lite ärligare än tidigare.

Nu ska jag dock försöka sova!











Kom ihåg mig?
Välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, ska snart fylla 28 år och bor i Göteborg sedan några år tillbaka. Här skriver jag om min vardag och tipsar om saker som skapar lite extra vardagsglädje utan att bränna ett alltför stort hål i plånboken. Jag skriver även om mindre härliga saker såsom ångest och hjärnspöken, samt hur jag hanterar och ibland inte hanterar detta.


HannaVic logotype