Livet går vidare och allt det där

Nu är vi halvvägs genom Portugalresan och även om vi inte gjort några större utflykter har jag haft en ganska ordentlig resa här. Inuti alltså. Herregud vad jag har tänkt här nere (det finns ju en del tid för det om man säger så). 
 
Jag har funderat över mitt liv, vad jag uppskattar i det, vad jag har för mycket av, vad jag har för lite av, vad/vilka jag saknar osv osv. Kommit fram till att jag minst sagt kört av banan de sista åren. Och jag vet att det antagligen är superirreterande att jag är så himla kryptisk men jag är inte redo att tala klarspråk kring allt som hänt i mitt liv de senaste åren. Kanske är det skam, förnekelse, feghet, jag vet inte riktigt. Orkar och vill hur som helst inte gå in på allt just nu men jag lovar att jag en dag ska lägga alla korten på borden. 

Dagarna här nere i Luz flyger förbi och vi njuter av värmen och solen, bortsett från att förkylningen jag gått och väntat på i 2 månader nu har kommit. Som tur är finns det ju värre ställen att vara förkyld på än här. I morgon är det tänkt att vi ska åka mot Sagres så att Niclas kan få surfa och jag kan få ligga under ett parasoll på stranden. Håller tummarna för att min förkylning inte blir värre!
 
Då min privata mobil tyvärr inte överlevde ytterligare en smäll mot golvet har jag bara jobbmobilen med mig hit och det kommer därför bli väldigt ont om bilder härifrån just nu.. Lovar dock att de kommer såsmåningom! Tills dess finns ju alltid instagram.
 
Puss & kram skumbanan <3











Kom ihåg mig?
Välkommen till min blogg! Jag heter Sandra, ska snart fylla 28 år och bor i Göteborg sedan några år tillbaka. Här skriver jag om min vardag och tipsar om saker som skapar lite extra vardagsglädje utan att bränna ett alltför stort hål i plånboken. Jag skriver även om mindre härliga saker såsom ångest och hjärnspöken, samt hur jag hanterar och ibland inte hanterar detta.


HannaVic logotype